|
Mint már 10 éve minden évben, úgy az idén is, a létesítménygazdálkodási taktikai képzés hallgatóinak a második félév végén záróprezentációt és egy összefoglaló esszét kell kidolgozniuk, amellyel számot adnak a tananyag gyakorlati alkalmazásának képességéről. A taktikai képzés fő célja, hogy a hallgatók elsajátítsák a szolgáltatások méréséhez szükséges kompetenciákat és így a záró feladat is egy-egy szolgáltatás minőségmérési módszereinek kidolgozása és a módszer megvédése a záróvizsgán. Az idei záróprezenzációk témái, azaz a szolgáltatások, amelyek számszerűsíthető mérését kell kidolgozni és dokumentálni, figyelembe véve az MSZ EN ISO 41000 szabványsorozatot:
- Autóalkatrész-gyártó üzem napi takarítás
- Beléptető rendszerek olvasóinak karbantartás
- Elektromos targonca külső szolgáltatói karbantartása
- Élelmiszerbiztonsági dokumentáció, mint szolgáltatás
- Épületek külső üvegfelületeinek takarítása alpin technikával
- Épületen kívüli szennyvízhálózat megelőző karbantartása
- Felvonó karbantartás
- Fényreklám karbantartás
- Gyep karbantartása
- ISO 50001 EGIR szakreferensi szolgáltatás
- Légtechnikai berendezések karbantartása
- Lépcsőházak takarítása
- Munkavédelmi dokumentálási szolgáltatások
- Nagytakarítás
- Napelemes rendszer megelőző karbantartása
- Orvosi gázhálózat karbantartása
- Szénmonoxidérzékelők megelőző karbantartása
- Szervertermek klímaberendezéseinek karbantartása
- Túlnyomásos lépcsőházi ventillátorok karbantartása
- Tűzgátló nyílászárók időszakos karbantartása
- Tüzivíz medence karbantartás
A feladat csak látszólag egyszerű. :)
Szeretne a szolgáltatási szintekről még többet megtudni?
|
|