Tudja Ön, hogy együtt dolgozik olyan munkatársaival, akik nélkül önnek nem lenne munkahelye, bárhol is dolgozik? Tudja-e ön, hogy ez a szektor a nemzeti össztermék 7%-át állítja elő és a munkaképes lakosság több mint 10%-át foglalkoztatja? Ha érdekli, lapozzon tovább >>
A HFMS Szabadegyetem2015 május 13-i szemináriumának a témája az eredményes párbeszéd volt a megrendelő és a szolgáltató között. Márton Mónika és Mátrai Szilvia a Legacy Kft. trénerei a keresleti és a kínálati oldal közötti párbeszéd fontosságáról tartottak workshopot. A kommunikáció hatékonysága fejlesztésének első lépése a szándékunk meghatározása. Az asszertív kommunikáció alkalmazásával két legyet ütünk egy csapásra: kommunikáljuk, hogy szándékunk pozitív és erőszakmentesen érvényesítjük érdekeinket. A rövid, gondolatébresztő előadás után a résztvevők kapnak szót. A workshop célja, hogy a megrendelői és szolgáltatói oldal szereplői elmondhassák egymásnak gondolataikat és elvárásaikat az eredményes együttműködéssel kapcsolatban, elkezdjük kijelölni a fejlesztendő irányokat és áttekintsük a lehetőségeket.
Ilyen kérdésekre kerestük a választ: Mik a legnagyobb kihívások? Mit várnak a megrendelők? Mit szeretnének a szolgáltatók? Mi teheti gördülékenyebbé az együttműködést?