Oldaltérkép OldaltérképImpresszum Impresszum
Tudja Ön, hogy együtt dolgozik olyan munkatársaival, akik nélkül önnek nem lenne munkahelye, bárhol is dolgozik? Tudja-e ön, hogy ez a szektor a nemzeti össztermék 7%-át állítja elő és a munkaképes lakosság több mint 10%-át foglalkoztatja? Ha érdekli, lapozzon tovább >>
Home Szabadegyetem Eredményes párbeszéd a szolgáltatóinkkal
16 | 01 | 2019
Rólunk - About us
Blog
Legfrissebb híreink
Hírlevél feliratkozás

Itt küldje el feliratkozását.

Események
Tudasbazis
Oktatás
Sajtó
Kapcsolódó cikkek
Eredményes párbeszéd a szolgáltatóinkkal PDF Nyomtatás E-mail

 msz 

 
A HFMS Szabadegyetem 2015 május 13-i szemináriumának a témája az eredményes párbeszéd volt a megrendelő és a szolgáltató között.
Márton Mónika és Mátrai Szilvia a Legacy Kft. trénerei a keresleti és a kínálati oldal közötti párbeszéd fontosságáról tartottak workshopot.
A kommunikáció hatékonysága fejlesztésének első lépése a szándékunk meghatározása. Az asszertív kommunikáció alkalmazásával két legyet ütünk egy csapásra: kommunikáljuk, hogy szándékunk pozitív és erőszakmentesen érvényesítjük érdekeinket. 
A rövid, gondolatébresztő előadás után a résztvevők kapnak szót. A workshop célja, hogy a megrendelői és szolgáltatói oldal szereplői elmondhassák egymásnak gondolataikat és elvárásaikat az eredményes együttműködéssel kapcsolatban, elkezdjük kijelölni a fejlesztendő irányokat és áttekintsük a lehetőségeket.

Ilyen kérdésekre kerestük a választ: Mik a legnagyobb kihívások? Mit várnak a megrendelők? Mit szeretnének a szolgáltatók? Mi teheti gördülékenyebbé az együttműködést?

Beszámolónk

A workshop:

20150513 164406

20150513 164421




20150513 164429


20150513 164439

És a workshop eredményei:

-  Mátrai Szilvia, a Legacy trénere által kidolgozott összefoglalót itt töltse le.

A négy csapat által kidolgozott javaslatok

1.csapat


2.csapat

3.csapat

4.csapat


A javaslot összegzése - mit várunk el egymástól


elvarasok